KLANTENSERVISE

BESTEL EN BETAAL

bestellingen

  1. Log in (optioneel)
  2. Selecteer het product dat het onderwerp is van de bestelling. klik vervolgens op de knop “Toevoegen aan winkelwagen”
  3. Log in of maak gebruik van de mogelijkheid om een ​​Bestelling te plaatsen zonder registratie;
  4. Als de optie om een ​​bestelling te plaatsen zonder registratie is gekozen, vul dan het bestelformulier in door de gegevens van de ontvanger van de bestelling en het adres waarnaar het product moet worden afgeleverd in te voeren, selecteer het type verzending (wijze van levering van het product). ), voer de factuurgegevens in, indien verschillend van de gegevens van de ontvanger,
  5. Klik op de knop “Bestellen en betalen” / klik op de knop “Bestellen en betalen” en bevestig de bestelling door op de link in de e-mail te klikken,
  6. Kies een van de beschikbare betaalmethoden en betaal, afhankelijk van de betaalmethode, de bestelling binnen een bepaalde termijn.
  7. Om een ​​account in de winkel aan te maken, moet u het registratieformulier invullen. Het is noodzakelijk om de volgende gegevens te verstrekken: naam en achternaam, adres, e-mailadres, accepteer het privacybeleid
  8. Het aanmaken van een account in de Store is gratis.
  9. Inloggen op het account gebeurt door de login en het wachtwoord in te voeren die zijn ingesteld in het registratieformulier.
  10. De Klant kan te allen tijde, zonder opgave van een reden en zonder kosten, het Account verwijderen door een gepast verzoek aan de Verkoper te sturen, in het bijzonder via e-mail of schriftelijk naar het adres van de Verkoper.

BETALINGSMOGELIJKHEDEN

De klant kan de volgende betaalmethoden gebruiken:

  • Betaling via overschrijving op de rekening van de verkoper
  • Elektronische betalingen (Ideal, PayPal)

LEVERING EN OPHALING

De Klant kan de volgende manieren gebruiken om het bestelde Product te bezorgen of op te halen:

  • Pakketpost
  • koerier aflevering
  • Spedservice-levering – snelle levering, individueel overeengekomen met de klant.

Gedetailleerde informatie over bezorgmethoden en acceptabele betaalmethoden is te vinden op de website van de winkel.

BEZORGING

  1. Het sluiten van een verkoopovereenkomst tussen de klant en de verkoper vindt plaats nadat de klant een bestelling heeft geplaatst met behulp van het bestelformulier in de online winkel .
  2. Na het plaatsen van de bestelling bevestigt de verkoper onmiddellijk de ontvangst en accepteert hij de bestelling voor uitvoering. Bevestiging van ontvangst van de bestelling en de aanvaarding ervan voor uitvoering vindt plaats door de klant een passende e-mail te sturen naar het e-mailadres van de klant dat is opgegeven bij het plaatsen van de bestelling, die ten minste de verklaring van de verkoper van ontvangst van de bestelling en zijn aanvaarding bevat. voor uitvoering en bevestiging van de totstandkoming van de Verkoopovereenkomst. Na ontvangst van de bovenstaande e-mail door de klant, wordt een verkoopovereenkomst gesloten tussen de klant en de verkoper.
  3. Indien de Klant kiest voor betaling via overschrijving, elektronische betalingen, is de Klant verplicht om de betaling binnen 14 kalenderdagen vanaf de datum van sluiting van verkoopovereenkomsten – anders wordt de bestelling geannuleerd.
  4. Het begin van de periode voor levering van het Product aan de Klant wordt als volgt geteld als de klant de betaalmethode kiest via bankoverschrijving, elektronische betalingen – vanaf de datum van creditering van de bankrekening van de verkoper.
  5. Levering van producten vindt plaats in Nederland.
  6. De levering van het Product aan de Klant is verschuldigd, tenzij in de Verkoopovereenkomst anders is bepaald. Productbezorgkosten (inclusief kosten voor transport, bezorging en postdiensten) worden aan de Klant aangegeven op de website van de Online Winkel in het tabblad “Verzendkosten” en bij het plaatsen van de Bestelling, ook wanneer de Klant zijn wil uitdrukt gebonden te zijn aan de Verkoop. Overeenkomst.
  7. De bezorgkosten van Spedservice worden individueel met de klant overeengekomen.
  8. De bezorgoptie spoedservice is mogelijk nadat de klant de bestelling heeft betaald

HERROEPINGSRECHT, KLACHTEN EN GARANTIES

  1. De consument kan binnen 14 dagen zonder opgave van redenen de verkoopovereenkomst herroepen.
  2. De termijn begint met de levering van het product aan de consument of een andere persoon dan de door hem aangewezen vervoerder.
  3. De consument kan zich uit de overeenkomst terugtrekken door een verklaring van herroeping van de overeenkomst in te dienen bij de verkoper. Om de deadline voor herroeping van de overeenkomst te halen, volstaat het dat de consument een verklaring stuurt voordat deze termijn is verstreken.
  4. De verklaring kan per traditionele post of per e-mail worden verzonden door de verklaring naar het e-mailadres van de verkoper te sturen of door de verklaring op de website van de verkoper in te dienen. De verklaring kan ook worden ingediend op het formulier, waarvan een model als bijlage 1 bij deze regeling is gevoegd, maar is niet verplicht.
  5. Indien de consument de verklaring per e-mail verstuurt, stuurt de verkoper de consument onverwijld naar het door de consument opgegeven e-mailadres een bevestiging van ontvangst van de verklaring van herroeping van de overeenkomst.
  6. In geval van herroeping van een overeenkomst op afstand, wordt de overeenkomst als nietig beschouwd.
  7. In geval van herroeping van de overeenkomst, zal de verkoper alle door hem gedane betalingen, inclusief de kosten van levering, onmiddellijk aan de consument retourneren, uiterlijk binnen 14 dagen na de datum van ontvangst van de verklaring van de consument over herroeping van de overeenkomst. de goederen, met uitzondering van extra kosten die voortvloeien uit de door de consument gekozen leveringsmethode, anders dan de door de verkoper aangeboden goedkoopste standaardlevering.
  8. De terugbetaling geschiedt door de verkoper met gebruikmaking van dezelfde betaalmethoden die de consument bij de oorspronkelijke transactie heeft gebruikt, tenzij de consument uitdrukkelijk heeft ingestemd met een andere oplossing die voor hem geen kosten met zich meebrengt.
  9. De Verkoper mag wachten met terugbetaling totdat het Product is teruggekregen of totdat het bewijs van de retourzending aan hem is overhandigd, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
  10. De consument moet het product onmiddellijk terugsturen naar het adres van de verkoper dat in deze voorschriften wordt vermeld, uiterlijk 14 dagen vanaf de dag waarop hij de verkoper op de hoogte heeft gebracht van de herroeping van de overeenkomst. De deadline is gehaald als de consument het product binnen 14 dagen terugstuurt.
  11. De consument draagt ​​niet de kosten voor het retourneren van het product
  12. De consument is alleen verantwoordelijk voor het verminderen van de waarde van het Product als gevolg van gebruik op een andere manier dan nodig was om de aard, kenmerken en werking van het Product vast te stellen.
  13. Indien het product vanwege de aard van het product niet per gewone post kan worden geretourneerd, wordt informatie hierover, evenals over de kosten van het retourneren van het product, opgenomen in de productbeschrijving in de winkel.
  14. Het recht op herroeping van een overeenkomst op afstand komt de consument niet toe in verband met de overeenkomst:
    – waarbij het onderwerp van de dienst een niet-geprefabriceerd artikel is, vervaardigd volgens de specificaties van de consument of dient om aan zijn individuele behoeften te voldoen,
    – waarbij het onderwerp van de dienst een artikel is dat wordt geleverd in een verzegelde verpakking, die na opening van de verpakking niet kan worden geretourneerd om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne, als de verpakking is geopend na levering,
    – waarbij het voorwerp van de dienst een artikel is dat snel bederft of een korte houdbaarheid heeft,
    – voor het verlenen van diensten, als de verkoper de dienst volledig heeft uitgevoerd met de uitdrukkelijke toestemming van de consument, die voor aanvang van de dienst werd geïnformeerd dat hij, nadat de verkoper de dienst heeft vervuld, het recht verliest om zich terug te trekken uit de Overeenkomst
    – waarvan de prijs of vergoeding afhankelijk is van schommelingen op de financiële markt, waarop de verkoper geen invloed heeft, en die zich kunnen voordoen vóór de deadline van herroeping uit de overeenkomst, waarbij het onderwerp van de dienstverlening zaken zijn die na levering verschuldigd zijn naar hun aard, onafscheidelijk verbonden blijven met andere dingen,
  15. De verkoopovereenkomst heeft betrekking op nieuwe producten.
  16. In geval van een defect aan de goederen die van de verkoper zijn gekocht, heeft de klant het recht om een ​​klacht in te dienen. 
  17. Klachten dienen schriftelijk of elektronisch te worden ingediend bij de adressen van de Verkoper die in dit Reglement worden vermeld. Het verdient aanbeveling om in de klacht onder meer op te nemen een korte beschrijving van het defect, de omstandigheden (inclusief de datum) van het optreden ervan, de gegevens van de klant die de klacht indient en het verzoek van de klant in verband met het defect van de goederen. 
  18. De verkoper zal onmiddellijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, op de klacht reageren en als hij dit niet binnen deze termijn doet, wordt het verzoek van de klant als gerechtvaardigd beschouwd.
  19. Goederen die als onderdeel van de klachtenprocedure worden verzonden, moeten naar het adres van de verkoper worden gestuurd.
  20. Indien voor het Product garantie is verleend, wordt informatie daarover, evenals de inhoud ervan, opgenomen in de beschrijving van het Product in de Store.
Winkelwagen

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Zgadzając się, zgadzasz się na użycie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.